my senpai (also Im taking a break)

02/23/2019 14:25
yeah, I dunno, I just feel like toon is too limited for the kinda projects I really want to make. I love the community of toonator everyone has been super kind to me but it's gotten to the point to every other time I try to make a line the program glitches out and it's just frustraing. so Im taking a little break to work on a personal thing I've been working on. yeah
Last commentsAdd comment
SnowyClawy 04/27/2019 12:54
SnowyClawy, (in a good way ;) )
SnowyClawy 04/27/2019 12:54
KillerCowPatty, yea... it is double king... (its weird)
ChickenCrab 04/20/2019 08:26
I just watched one of his videos because of this and he has got some really weird, cool stuff.
_cuddles_ 04/14/2019 20:10
OMG yes the toonator drawing thing always messes stuff up its so annoying
KillerCowPatty 04/13/2019 07:30
Tiger_starz, It's from one of Felix's animations, I think double king?
WolfThatAnimates 03/02/2019 18:59
HappyFacedDemon, Ahh. That's what makes her fuck off. lmao.
IamNOgoodARTIST 02/26/2019 08:17
IamNOgoodARTIST 02/26/2019 08:17
Muggs is dead
-mergi 02/26/2019 07:32
i know he/she
pillsforyou 02/25/2019 14:12
ffffeeeeelix <3